01 September 2014

Transformers Fall of Cybertron

Ini kali kedua aku install game ni. Tahun lepas dah main sebenarnya tapi tak sempat habiskan sebab aku format pc aku tukar OS pegi Windows 7. Masa tu aku rasa game ni memang sangat best lagipun aku suka game mecha camni sama macam masa aku main Front Mission Evolved dulu. Sekarang ni pun sebenarnya ok je cuma mungkin sebab aku dah pernah tengok game Titanfall jadi rasa macam game Transformers ni dah kurang ummpphh!!. Memang Titanfall la benchmark bagi semua game robot sekarang ni.
Optimus Prime sebagai ketua Autobot

Metroplex merupakan salah satu ally terhebat bagi Autobot
Ada 13 chapter kesemuanya. Sebahagian chapter awal korang akan bermain sebagai Autobot dan kemudian di chapter pertengahan bermain sbg Decepticon pula.

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com