17 January 2009

Besar?


Mau yg besar - Pianka

Aku mahu mobil yang besar
Aku mahu rumah yang besar
Aku mahu upah yang besar
Wang untuk berbelanja
Aku mahu impian besar
Jika mahu menjadi pacar
Aku mahu yang besar-besar saja

Aku pernah dengar lagu ni kat radio dan aku pun carilah lirik dia kat internet dan aku copy sebahagian drpd lirik tersebut. Kalau korang tengok lirik di atas, semua yg perempuan nak adalah besar2 belaka. Bukan aku nak kutuk, tapi itulah hakikatnya. Wahai kaum lelaki sekalian, cabaran korang sedang bermula. Cari duit banyak2 dan sediakan segala yg besar2 utk buah hati korang. hahaha. Kalau setakat k**e besar tak boleh menjadi jaminan yg buah hati korang akan setia. Kalau tidak, carilah perempuan yg tak materialistik. Org lelaki pun ramai nak yg besar2 jugak kan? Apa yg besar? Korang fikirlah sendiri, takkan otak korang tak boleh tangkap. Macam aku tak kisah, kecik pun takpe yg penting ada.

1 comment: