19 September 2011

Deus Ex : Human Revolution



Deus Ex : Human Revolution adalah antara game yg paling dinantikan pada tahun ini. Ianya merupakan prekuel kpd game sebelum ini yg dikeluarkan pada tahun 2001. Wah, dah sepuluh tahun tu rupanya! Aku tak cadang nak main game ni sebenarnya tapi terlanjur beli dvd kat kedai komputer masa minggu lepas.



Secara keseluruhannya game ni memang best. Mesti ramai yg sangka game ni berbentuk first person shooter seperti Crysis 2. Tapi, sebenarnya game ni adalah RPG. Bermakna korang kena mengembangkan karekter sendiri, dan menentukan jalan cerita yg korang nak berdasarkan pilihan yg dibuat. Ada empat jenis ending kesemuanya. Bermakna setiap orang tak akan sama jalan cerita yg dilalui.

Aku sempat main sampai chapter yg keenam je. Lepas tu terus masuk main menu balik. Aku rasa dvd yg aku beli tempohari sebenarnya percubaan aje kot, bukan full release punya. Rugi je duit RM12 aku. Ada masa nanti aku cari la balik game ni. Aku nak main game lain pulak.

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com