15 October 2008

Hitman2 : Silent Assasin [PC game]


PC game ni dikeluarkan pd thn 2002. Dlm PC game ni ada tiga mission yg berlokasi di Malaysia, atau lebih spesifiknya di bangunan berkembar petronas. Misi tersebut adalah utk membunuh seorang hacker. Bangunan mmg dikawal ketat. Tapi pelik, semua pengawal keselamatan pakai seluar pendek. So ada sekali tu aku cuba mewujudkan kecurigaan dgn cara masuk ke bilik pengawal. So ada beberapa pengawal yg kejar dgn pistol sambil memaki hamun dlm bahasa malaysia. Antara ayat yg aku ingat ialah "Ko apahal ni?" , "Lu gila ka?", "Duduk diam-daim dan jangan bergerak!". Masa kat atas tower tu ( level dekat area skybridge) aku main tembak suka hati dan aku dpt tangkap ayat2 lain yg dikeluarkan oleh staf2 kat klcc seperti, "Tolong aku!" , "Selamatkan aku!", "Apa buat tu?", "Jaga-jaga, dia gila!", "Celaka!" , "Wei botak, apa yg kau mahu ni?"...Hahaha.. Kelakar rasanya bila dengar ayat2 tu.

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com