20 January 2009

Aku dah give up

Aku dah give up... Aku nak hantar resume kat agensi mencari jodoh. Mana tau ada gadis2 yg berminat bila baca resume ni.

Photo:


Nama: (nanti aku tulis)
Jantina: lelaki
Umur: muda lagi
Alamat: Kajang, Selangor
CGPA: ada kena mengena ke?
Tinggi: tak ukur lagi
Berat: 60 kg

Soft Skill

  1. Aku boleh melukis je, kepakaran lain belum dikenalpasti.
  2. Boleh menulis blog.
Pengalaman
  1. Pengalaman mengorat pompuan takde. Pengalaman kena ngorat ada la.
Asset
  1. Asset yg aku ada adalah blog aku. Duit dlm bank tak sampai 5 ribu. Nak buat duit hantaran pun tak lepas.
  2. Motor takde.
  3. Kereta takde. Tapi nanti aku keje nak beli kereta nasional je. Kalau sesape mimpi nak naik BMW, jgn kawin dgn aku. Jika aku dah ada bisnes sendiri, baru aku beli kereta mahal. Tapi kalau pandai pujuk, aku boleh cair kot.
  4. Rumah takde.
  5. Tanah takde, kebun buah-buahan dan bendang ada tapi tu semua emak aku punya.
Sifat terpuji
  1. Nak tulis jugak ke? Aku seorang yg setia.
  2. Banyak lg sifat terpuji tapi kalau aku senaraikan nanti jadi riak dan takabbur pulak. Dosa tu.
Sifat tercela
  1. Terlalu memilih (tapi xdelah high taste sangat)
  2. Suka tengok pompuan, tapi itu dulu. Skg ni aku dah balik ke pangkal jalan.

4 comments:

  1. kalo ko bagi percuma boleh la...

    ReplyDelete
  2. rilex jim...jgn berputus asa..hehe..aku cadangkan ko jdkan razi idola ko..1st skali ko msti botakkan kepale cam die..haha

    ReplyDelete
  3. sabar jim..di mana ade kemahuan di situ ada jalan..k

    ReplyDelete

http://www.emailcashpro.com