01 April 2010

Bini baru...

Biasanya orang kalau mula2 kerja mesti akan beli kereta dulu, betul tak? Bila kerja, dpt gaji mesti boleh bayar downpayment kereta. Tapi aku tak nak ikut macam org lain. Kereta bukan prioriti dlm hidup aku. Kalau ada duit aku akan beli rumah dulu. Beli kereta mahal2 pun harga dia akan susut jugak lepas beberapa tahun nanti. Tapi kalau beli rumah, harga dia akan naik mengikut peredaran masa. Kira macam long term investment la. Sebenarnya aku baru saja beli sesuatu..

Iaitu sebuah PC baru...



Selamat tinggal kpd laptopku yg telah lama berjasa. Aku telah mendpt penggantimu.



Screenshot Wayne Rooney drpd game PES 2010. Amacam, lawa tak kualitinya?

4 comments:

  1. 1550 je + grafik kad 150 = 1700

    ReplyDelete
  2. ok la tue..ilang bosan ko keje..laptop ape cite?

    ReplyDelete
  3. laptop kau tue dah memang layak jadi lapik kaki jamban jer.bagus la

    apsal keta bukan prioriti?camne nak ada awek?apek pun dah ada awek.

    ReplyDelete

http://www.emailcashpro.com