05 November 2010

Prototype



Ini adalah game open world yg agak menarik. Pertamanya kerana korang boleh buat apa saja yg korang suka. Nak bunuh orang, nak panjat bangunan, nak terjun dari atas bangunan 30 tingkat dan sebagainya. Yang kedua, walaupun watak yg korang mainkan agak kuat, tapi makin jauh korang main korang akan berjumpa musuh yg lebih kuat. Ada antara pertarungan yg terlalu sukar. Tapi dgn timing yg betul dan sedikit luck, korang akan mampu menyelesaikan misi tersebut.

Misi terakhir bertempat di atas kapal pengangkut USS Ronald Reagan di mana korang akan bertarung dgn supreme hunter. Tak susah sangat misi ni, tapi aku kecewa. Aku kecewa sbb walaupun aku dah habiskan misi ni, tapi aku tak dapat tengok final cutscene dia. Nak buat camne, aku main game yg dah ripped punya.


Claw adalah antara senjata terawal yg available. Dah jauh nanti, korang boleh unlock lebih banyak senjata..


Low on health? Consume aje mana2 orang yg korang nak...


Dlm game ni, korang boleh hijack kereta kebal dan juga helikopter.

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com