01 October 2014

Sign up for Tone Excel business


Gambar di atas adalah client aku a.k.a new downline aku yg sign utk program Tone Excel ni masa kat Plaza Low Yatt kelmarin. Beliau sedang menulis butir2 diri utk aku hantar kpd pihak berkenaan. Nampak tak sim card Tune tu? (Gambar di'censored'kan atas permintaan beliau)

Korang bila lagi nak join? Inilah bisnes yg paling mudah pernah aku jumpa. Modal rendah pulak tu, RM90.00 shj. Yang korang pergi join program emas lepas tu keluar modal ribu2 buat apa? Pulangan pun entah dapat entah tidak. Join bisnes ni lebih bagus, tiap2 bulan confirm Tone Excel bayar komisyen korang. Mari menjana pendapatan dan wang melalui henfon @ telefon bimbit!

Bukan aku nak kondem bisnes emas. Secara jujurnya, aku pun ada join program emas ni melalui kawan lama aku yg aku tahu memang trusted. Alhamdulillah ada pulangan juga seperti dijanjikan. Tapi seriously korang perlukan modal yg banyak utk join bisnes emas ni. Sekeping gold bar pamp suisse 100g berapa harganya? Kalau takde duit paling kurang RM13k jangan ceritalah pasal bisnes emas ni. Jadi apa salahnya korang join program modal rendah macam Tone Excel ni? Pulangan pun memang confirm dapat, korang tak payah risau. Kalau korang dapat jual sekeping sim card sebulan pun dah cukup. Kasi lepas duit top up bulan2 dulu, kemudian baru aim for higher.

Jangan lupa contact aku utk join. Aku boleh ajar satu persatu strategi utk berjaya kalau korang perlukan tunjuk ajar. Insya Allah. Student pun boleh join, lagi bagus utk buat duit poket bulan2.
Aku lebih galakkan korang join bisnes ni walaupun korang dah ada income lain. Lebih bagus kalau korang ada diversified income yg datang dari multiple source. Contohnya makan gaji + dividen ASB + property investment + jual beli emas + Tone Excel. Hahaha!! Bagus kan?

Info lanjut:

Mari menjana pendapatan dan wang melalui henfon @ telefon bimbit!
My idp : 490676

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com