15 December 2008

Norbit



Kali pertama aku open movie ni, first impression aku ialah movie ni tak best. Waktu tu aku tengok secara fast forward je. Tapi aku copy jugak. Bila aku check review kat internet, banyak yg kata movie ni tak best dan bersikap perkauman. Tapi bila aku tengok sampai habis, rupanya takdelah teruk sangat. Bab perkauman tu tak dpt dinafikan la. Dalam citer ni Eddie Murphy melakonkan tiga watak, Norbit, Mr.Wong dan Rasputia. Tapi bagi aku movie ni mmg kelakar, terutamanya raksasa perempuan bernama Rasputia tu. Dahla badan besar, tetek dia pulak lagi besar dari bola futsal. Babi la sape yg buat movie ni, imaginasi dia melampau-lampau. Kalau korang nak tengok movie komedi yg average, aku rasa movie ni sesuai utk ditonton. Tapi kalau malas nak buang masa atau korang nak tengok komedi yg berkualiti, baik tengok citer lain.

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com