28 January 2009

Facebook dan hidupku

Facebook ni merupakan suatu laman sosial lebih kurang macam Friendster dan MySpace. Sejak akhir2 ni aku asyik layan aplikasi kat facebook je, sampai aku sanggup tinggalkan karier aku sbg pengurus pasukan Napoli dlm FM09. Padahal waktu dulu aku tak pernah pun usik aplikasi kat facebook ni. Bila ada org invite utk add application, aku accept pastu aku biar camtu je. Skg ni rasa best pulak layan aplikasi kat facebook ni. Ini semua angkara mereka2 yg invite aku main Rock Legend! dan Mafia Wars. Tapi skg ni aku dah rasa bosan sikit main Rock Legend! ni, aku dah mula layan Street Racing pulak.

Secara ironinya aku layan facebook ni sejak beberapa minggu yg lepas iaitu selepas aku add gadis yg aku minat tu tapi dia reject aku. Dan dia adalah satu-satunya orang yg reject aku kat facebook. Sebelum ni setiap kali aku add orang, semuanya akan accept aku. Aku cuma nak kenal2 je, bukannya nak luahkan perasaan, lagipun aku dah lama tak nampak dia. Tapi nak buat camne kan, dia tak nak kawan dgn aku. Aku terpaksalah terima keadaan ni.




Facebook punya page loading pun dah okay skg ni, dulu agak lembap sbb tu aku malas nak bukak. Aku join facebook sejak tahun 2007 lagi sbb ada kawan invite tapi waktu tu belum ramai org guna facebook. Tapi skg ni dah ramai org guna, bukan setakat artis malahan menteri2 pun dah ada facebook sendiri. Kalau nak lawat page aku boleh click kat facebook badge yg aku letak kat sidebar blog aku ni. Saja promote..hehe..

*nota

Lagi satu aku nk tambah sikit. Mungkin dah ramai yg tau hal ni. Siapa sebenarnya di blkg Facebook ni? Tahukah korang bahawa CIA mempunyai akses kpd semua data dan maklumat yg korang berikan? So, harap korang berwaspada dan jgn provide personal info macam no.telefon, alamat rumah dan sbgnya.

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com