02 February 2009

Berita hari tu


“Bang, bang nak main sama ke? Seronok permainan ‘7 Sins’ (7 dosa) ini...ada dijual di merata kedai permainan video hanya RM5 sekeping.

“Saya hanya perlu melengkapkan beberapa misi sebelum dapat imbuhan iaitu watak seorang wanita berbogel...paling best dapat tengok dia main (melakukan hubungan seks),” kata seorang daripada mereka tanpa mempedulikan orang ramai.

Inilah sebhg drpd ayat2 yg aku petik drpd Harian Metro. Boleh check kat link di bwh.


http://www.hmetro.com.my/Saturday/BeritaUtama/20090131082833/Article

Bukan ke game ni dah lama keluar? Tak silap aku dlm tahun 2006. Kenapa skg pulak baru nak jadi isu?


Aku pernah ada installer game ni waktu dulu. Masa tu aku beli dvd game Fable : The lost Chapter. Kebetulan dapat bonus game macam Premiership Manager, Tank Commando dan termasuklah game 7 sins ni. Dapat percuma, bukannya aku saja beli tau. Walaupun aku nakal tapi perangai aku takdelah keji camtu. Tapi nasib baiklah aku tak boleh main game ni sbb grafik kad computer aku tak boleh support.

Maka kawan2 sekuliah aku pun dpt tau yg aku ada installer game ni dan mereka pun datanglah meminjam dvd tersebut drpd aku (Soalan cepu emas: siapakah mereka?).

Dlm artikel harian metro tu ada jugak sebut ttg game Playboy Mansion 2. Bagi aku game playboy tu takde pape pun sbb ianya lebih kpd sesi fotografi dan membuat majalah. Hahaha.. kantoi pernah main game playboy masa dulu. Manakala The Guy Game tu pulak aku tak pernah main.

Aku tak tau la kenapa budak2 suka main game lucah. Gambar grafik pun boleh ada nafsu jugak ke? "Mungkin diorang semua ada semangat inkuiri yg tinggi kot," kata aku cuba berfikiran positif di dlm hati.

4 comments:

  1. Aku men game Fable je la. Tak sentuh pun game 7 sins tu.

    ReplyDelete
  2. tapi kalu grafik kad ko suport mase tuh? what say you?..

    ReplyDelete
  3. tak terfikir lak aku kalu jadi camtu.

    ReplyDelete

http://www.emailcashpro.com