01 March 2010

Mengetahui rahsia tersirat melalui gaya kencing anda

Kaum pompuan tak digalakkan baca artikel aku kali ni. Sbb ada beberapa perkataan yg aku tak censored dan tak sesuai utk korang baca.



Bagaimana korang nak tau kaitan antara gaya korang kencing dan tanda misteri yg tersirat di sebaliknya? Okay, sekarang bayangkan apabila korang masuk ke tandas....

1. Korang masuk tandas pastu kencing kat tempat kencing berdiri.

Tandanya: Korang suka mengendap. Masa tengah kencing korang boleh pulak curi2 tengok orang sebelah punya kote. Kalau mamat yg kencing sebelah korang tu hensem, mesti korang suka kan?

2. Korang tak kencing kat tandas berdiri tapi dlm tandas yg tertutup.


Tandanya: Kote korang kecil. Sebab tu korang takde keyakinan nak kencing kat luar. Malu kalau org lain nampak.

3. Korang tak kencing kat tandas berdiri tapi dlm tandas yg tertutup dgn keadaan mencangkung

Tandanya: Korang tengah berak. Atau pun mungkin korang ni perempuan (mana ada perempuan kencing berdiri?)

4. Korang kencing lurus dalam jamban setelah melakukan sedikit 'exercise'.

Tandanya: Korang buat benda tak senonoh.

5. Korang kencing kat tepi kereta atau tepi longkang.

Tandanya: Korang ni sebenarnya anjing.

Diharapkan anda semua dapat meneliti gaya kencing anda dan jangan terkejut jika terdapat persamaan dgn tanda yg saya berikan di atas.

2 comments: