02 September 2010

Gamania

Berapa banyak game yang ada dalam pc aku buat masa ni? Ada lapan kesemuanya tak termasuk game casual macam Zuma's revenge, Chessmaster dan Plant vs. Zombie. Ini semua angkara kegilaan aku memuat turun game daripada internet semasa kat office. Tapi lepas dah install, tak cukup masa pulak nak main kesemuanya...
Berikut adalah senarai game yg ada dalam komputer aku pada masa ini:-








Manakala ada tiga buah game lagi yg aku belum install:-



Dan satu game yg aku dah uninstall pasal selalu crash masa main:-



Aku tengah tunggu dua buah game ni keluar pulak:-



Tapi aku rasa kena upgrade sikit la pc aku ni. Mungkin kena tambah ram dan tukar grafik kad 512mb. Sebab game baru2 semuanya bertambah tinggi requirement. Pernah jugak terfikir nak beli game konsol macam PS3, tapi rasa tak best la. Aku rasa grafik game PC lagi mantap kalau nak dibandingkan dengan game PS3 atau Xbox 360. Sebab keupayaan pc tiada had. Selagi ada duit, upgrade je la pc bagi sehebat yg boleh. Lagipun tak banyak game strategi yg keluar kat konsol.
"Main game boleh, sembahyang jangan la lupa..."

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com