11 June 2012

Kad Grafik baru.


Hari ni aku beli grafik kad yg berharga rm255 iaitu Radeon HD6670. Mula2 ingatkan nak beli HD6750, tapi bila aku check requirement kat internet tak lepas pulak. Sebab dia nak kena ada tambahan connector 6-pin. Kalau camtu aku kena tukar power supply pulak, maka aku pun beli HD6670 je la. Aku dah install game Crysis 2 semula. Memang perfect la, aku berjaya run game ni dgn baik. Selain drpd tu, aku juga berjaya run Euro 2012 add-on utk FIFA 12. Sebelum ni, bila aku nak start match Euro aje, mesti game aku crash ke desktop. Lepas aku tukar HD6670 ni, dah boleh main dgn sempurna.
  
Visual utk game Skyrim pun dah semakin cantik, cuma ada sangkut sekali sekala. Tapi itu mungkin sbb GPU aku sekadar cukup makan je. Game Dead Rising 2 yg sebelum ni asyik stutter pun dah jadi lancar dan cantik visualnya.

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com