05 June 2016

Nak cash out lagi ler...



Ini screenshot akaun 8share aku selepas The Epic challenge pada bulan lepas. Aku dapat total RM96.00 utk challenge tu. Kalau ler aku boleh spend lebih lagi waktu lapang, mungkin aku boleh buat lebih lagi sebab total maksimum boleh kutip utk challenge tu ialah RM500. Tapi disebabkan ada situasi lain dan masalah peribadi yg aku terpaksa selesaikan, maka aku tak dapat nak online selalu dan hanya dapat buat setakat yg termampu sahaja.

Anyway dah boleh cash out ni RM132.00. Huhuhu..banyak juga dapat duit free kali ni. 
Siapa yg berminat boleh join kat sini --> 8share

Kalau nak tahu lebih lanjut, boleh baca posting aku sebelum2 ni: 






Jangan risau pendaftaran adalah percuma. Lagi pun benda just suka2 je. Suka2 pun, setakat ni aku dah berjaya buat hampir RM200.00 dgn 8share ni. Siapa nak bagi duit percuma kan?

Cara untuk tambahkan pelawat unik 8share boleh baca kat sini; http://blog.8share.com/my/3-tips-mudah-untuk-tingkatkan-lawatan-unik/







No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com