14 July 2008

Ceritaku

Sepanjang 6 bulan lepas aku telah menjalani latihan industri di Sony EMCS. Banyak pengalaman yang telah aku lalui tetapi aku tak nak menceritakan apa kerja yang aku lakukan semasa di sana. Sebaliknya aku ingin menceritakan tentang perempuan-perempuan yang aku jumpa semasa di sana. Sebagai seorang lelaki, aku tidak terlepas daripada memandang mana-mana perempuan yang cantik dan menarik.

Memang ramai perempuan cantik bekerja di sana. Dan ramai juga yang free hair. Memang kena dengan taste aku. Yang pakai skirt pun ada termasuklah perempuan melayu. Ada dua orang perempuan yang aku suka pandang. Yang pertama berketurunan cina. Muka comel tapi badan macam papan. Tapi aku tak kisah yang penting muka cun. Aku selalu jumpa dia setiap kali trial mass production. Tapi apa boleh buat, aku hanya mampu pandang dia je. Nak tanya nama pun tak berani.


Yang kedua pula ialah perempuan melayu, muka cantik dan free hair. Dia bukan pekerja Sony, tapi bekerja di salah sebuah syarikat supplier. Aku mengenali nama dia melalui abang2 engineer yang selalu berurusan dgn syarikat tempat dia bekerja. Abang2 engineer pun ramai yang minat kat dia. Apa yang membuatkan aku jatuh hati padanya adalah kerana aku pernah bertentang mata dengannya. Dia juga menyedari bahawa aku selalu memandangnya. Tapi aku tak pernah bercakap dengannya. Cuma aku selalu bermain mata dengan dia. Aku tak tahu kenapa dia melayan aku macam tu. Aku tak berani untuk menegur dia dan aku selalu memikirkan yang dia sudah berkahwin atau at least dah ada kekasih hati. Tapi apa yang aku perhatikan ialah dia selalu tersenyum secara spontan bila bertembung atau bertentang mata dengan aku. Kenapa agaknya ye. Kadang2 rasa macam nak berkenalan je. Tapi bila memikirkan yang aku ni hanya industial trainee yang belum habis belajar, jadi aku pun cuba untuk tidak memikirkan perkara tu.

Selalu aku memikirkan macam mana la agaknya kalau aku tegur dia, kemudian aku couple dgn dia. Keluar dating, pegi tengok wayang, ajak balik rumah untuk buat seks.. Lepas habis 6 bulan, aku balik universiti dan tinggalkan dia untuk selamanya. Ianya akan menjadi suatu cerita fantasi seks yang diimpikan oleh kaum lelaki.

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com