26 March 2009

Oh lelaki



Sekarang ni sibuk dgn fyp, tapi aku nak post jugak sesuatu kat blog aku ni. (10 perkara di bawah ni walaupun aku yg taip, tapi sebenarnya bukan idea aku. Aku saja post kat sini sebab aku rasa ada betulnya kenyataan2 tersebut).

Pasal apa perempuan ramai yg jadi andartu? Mungkinkah antara sebab2nya adalah spt berikut:


1. Lelaki baik selalunya tak hensem

2. Lelaki hensem tak berperangai baik

3. Lelaki hensem dan baik tapi suka lelaki

4. Lelaki hensem, baik dan sukakan perempuan dah berkahwin

5. Lelaki yg tak berapa hensem tapi baik selalunya tak berduit


6. Lelaki yg hensem tapi baik dan berduit pulak ingat kita sukakan dia

7. Lelaki hensem, agak baik, berduit tapi rasa kita tak cukup cantik utk dia

8. Lelaki hensem tak berduit tapi kita pulak rasa dia gilakan duit kita

9. Lelaki hensem, baik, sukakan perempuan, ada duit tapi penakut

10. Lelaki yg agak hensem, agak baik dan ada duit, hanya suka kita diam-diam.

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com