13 April 2009

7 Fakta tentang blog aku

Aku dah tukar background color blog aku ni menjadi kaler coklat. Juga header blog aku dah ditukar kpd gambar seorang model (dan juga penyanyi).Mungkin header ni akan ditukar lagi pada masa akan datang mengikut kesesuaian masa. Seterusnya saja nak huraikan sedikit fakta pasal blog aku ni:

Fakta?


  1. Aku tak pernah menyiarkan nama sebenar aku dlm blog ni. Cuba taip nama penuh aku kat 'Google Blog Search' dan korang akan dapati takde satu pun yg akan link ke blog aku ni.
  2. Aku tak pernah menulis nama universiti tempat aku belajar. Cuba taip uni*** kat 'Google Blog Search' dan korang akan dapati takde satu pun yg akan link ke blog aku ni.
  3. Aku tak pernah letak gambar peribadi atau gambar mereka2 yg berkaitan dgn aku kat blog ni. Kebanyakan gambar yg aku letakkan berasal dari email yg aku dpt dan ada yg aku rembat dari web site lain. Polisi ni mungkin akan berubah di masa hadapan.
  4. Kebanyakan post yg aku siarkan adalah hasil tulisan aku sendiri kecuali jika aku nyatakan aku ambil dari mana. Ada post yg aku tulis berpandukan sumber dari web site lain tapi aku olah menggunakan ayat sendiri.
  5. Posting2 dlm label story of myself adalah kisah benar berdasarkan pengalaman aku.
  6. Tema asal blog aku ni berunsur 18++ (tanpa unsur2 melampau) kerana itulah tema yg aku tentukan masa mula2 buat blog ni dulu. Tapi aku dah buang tema tersebut dan aku dah tarik balik kebanyakan post yg aku rasa kurang sesuai. Sesuai dgn slogan ?? 'Dinamisme baru, wajah baru'.
  7. Aku dah kehabisan idea nak post apa lagi kat dlm blog aku ni. Blog tanpa tema adalah seperti 'mayat hidup' (Blog zombie? Tapi kan, blog bukannya manusia). Aku harap blog ni akan terus hidup walaupun aku akan menempuh alam pekerjaan tak lama lagi. Akan timbulkah idea baru?

2 comments:

  1. Fakta no.3 salah.Lor...apsal xde idea plak...kata dah join tabligh...berdakwah la.

    ReplyDelete
  2. fakta no.3 tu maksud aku gambar manusia. gambar hard disk aku tu walaupon peribadi tapi tak termasuk dlm kes ni.Dan walaupon aku pernah join tabligh tapi aku masih independent dan tak terikat dgn mana2 organisasi.I'm on my own.

    ReplyDelete

http://www.emailcashpro.com