22 July 2010

Fallout 3

Sekarang ni aku tengah busy main game Fallout 3. Game ni aku download kat pejabat aku time kerja. Sambil aku buat keje kat production, aku biar komputer aku kat ofis tu download game ni. Aku ambil masa 3 hari nak download semua part utk extract iso game ni.




Game ni berlatarbelakangkan tahun 2277 di mana pada masa tu merupakan era selepas perang nuklear. Kebanyakan kawasan di bumi telah hancur musnah. Manakala kesan drpd radiasi berleluasa. Semut yg pada masa skg ni kecil telah menjadi besar macam anjing pada tahun 2277. Lembu pulak ada dua kepala. Makhluk brutal macam Orc pun ada jugak. Bumi dikenali sbg Wasteland merupakan kawasan merbahaya utk didiami. Sebahagian besar manusia tinggal di kawasan terkurung dikenali sbg Vault.




Nak cerita lebih, aku pun belum habis main lagi game ni. Apa pun walaupun baru main sikit, aku dapat rasakan yg game ni memang best.

Nak baca review, klik sini --> http://pc.ign.com/articles/924/924346p1.html

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com