01 March 2011

PES 2011 (Malaysia Patch v2.4)


Apa yg bestnya pada game PES 2011? Aku rasa setiap tahun sama je kecuali perubahan pada wajah pemain dan perpindahan pemain. Namun apa yg menjadikan game ni menarik ialah apabila korang install patch yg mana dapat memperbetulkan kembali jersi pasukan, logo pasukan dan nama liga. Seperti juga patch drpd Razoredit ni yg dinamakan Malaysia Patch v2.4.



Apa yg ada dlm Malaysia patch ni ialah team kebangsaan yg baru sahaja memenangi piala Suzuki AFF tahun lepas juga pasukan lain spt Indonesia dan Vietnam. Kemudian,ada liga Super Malaysia dan Liga Perdana Malaysia berserta pasukan2 spt Selangor, Kelantan, Kedah dan N.9. Ada jugak pasukan Classic Malaysia yg menampilkan pemain2 lagenda bola sepak tanah air.



Dari segi wajah pemain, aku rasa ada yg mirip2 spt pemain asal. Cuma pemain2 yg tak berapa famous tu muka ala kadar je la. Rating pemain pulak kebanyakan agak rendah jugak la compare dgn pemain luar negara. Paling tinggi pun aku rasa ialah Khairul Fahmi, rating 78. Kalau aku main pakai pasukan antarabangsa, aku tekan pass sikit je tak sampai separuh bar, bola dah pegi jauh. Tapi pemain Malaysia aku kena tekan button lama sikit la. Boleh la tu, yg penting ada jugak pasukan Malaysia. Kalau korang main friendly guna team kebangsaan, korang boleh mendengar bunyi sorakan para penyokong Malaysia yg familiar dgn kita semua. Ole..ole..ole..Malaysia boleh..



Sekarang ni aku tengah cuba bermain master league menggunakan liga super. Manalah tahu kalau aku berjaya merekrut Bebe' utk mewakili pasukan Selangor. Kalau dapat ambil John O'Shea main utk Selangor pun kira okay jugak ape...

No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com