10 August 2014

Dragon Age 2


Satu lagi video game rpg yg best utk dimainkan oleh para gamers di luar sana. Pertama sekali jangan salah faham kenapa aku baru nak main game ni. Seperti yg diketahui aku dah lama download game ni semasa aku kerja kat Rawang tahun 2011 dulu. Tetapi disebabkan kesuntukan masa jadi aku takde masa nak install dan main game ni.

Dlm game ni korang akan bermain sbg Hawke iaitu karekter utamanya. Hawke juga disertai beberapa companion yg bertindak sebagai additional firepower dan tac team ketika menentang musuh. Yang bagusnya ialah korang boleh buat preset tactics iaitu detail instruction utk setiap ahli ketika berjuang di medan jihad. Ini sangat membantu kerana setiap taktik amat penting utk memastikan kejayaan dan kerjasama sepasukan.

Perhatian!!
Kanak-kanak bawah umur dan kaum perempuan tolong jangan sambung bacaan anda. Yang lain boleh klik "Read More..."

Dragon Age 2 juga ada babak romance iaitu karekter Hawke korang boleh menjalinkan hubungan perasaan bersama companion yg diingini. Bermaksud korang juga boleh melakukan hubungan seks dgn companion. Walaupun hubungan songsang iaitu gay/lesbian dibenarkan dlm Dragon Age 2, korang tidaklah perlu mempraktikakan perlakuan homoseks ini diluar permainan game kerana dibimbangi akan menjadi kaum yg dilaknat tuhan.

Antara karekter yg korang boleh romen ialah seperti berikut:

Isabella
Isabella ni adalah companion yg paling seksi sekali. Tengok susu dia pun rasa macam nak tumpah air kan hahaha..Dlm game yg aku main, Hawke aku berjaya main dgn dia ni sekali je. Rupa-rupanya Isabella ini hanya nak main utk kepuasan nafsu je, bukan utk menjalinkan cinta. Kesian Hawke, dapat one night stand aje. Huhuhu...


Merrill
Merrill pulak adalah companion yg paling cute dan comel lote. Please, jgn tukar huruf lote tu jadi "k" ye. haha..Dlm game yg aku main, Hawke aku berjaya mengambil hati dia seterusnya menjalinkan hubungan cinta yg serius dan juga hubungan seks yg romantik.


Anders
Anders adalah companion yg paling jambu sekali. Golongan yg suka lobang kunyit boleh ambil dia ni bawa naik atas katil. Dlm game yg aku main, Hawke aku tak menjalin hubungan sulit dgn dia kerana bimbang ditimpa musibah akhir zaman.


Fenris
Fenris pula adalah companion yg paling K-pop sekali. Muka dia ni macam artis Korea la. Dlm game yg aku main, Hawke aku pun tak menjalin hubungan songsang dgn dia kerana bimbang terkena penyakit sifilis dan AIDS. Fantastic baby, nanananana....


No comments:

Post a Comment

http://www.emailcashpro.com